fredag 8 juni 2018

Studentsångsfundering på CDG

När vi från början startade denna blogg var tanken att vi aldrig skulle skriva att något är dåligt. Om det var dåligt, tråkigt eller ledsamt så skulle vi helt enkelt leta rätt på det lilla som var bra.

Med detta i bakhuvudet konstaterar jag snabbt att en textrad i den just nu så aktuella "Studentsången" är helt sann...

..... " och den ljusnande framtid är vår"....

Och ser fram emot den vackra utsikt som jag vet väntar om bara ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar